"Η Εκκλησία δεν είναι μια κλειστή εταιρεία σεσωσμένων, που απολαμβάνουν, αποκλειστικά αυτοί, τα δώρα του Θεού και διεκδικούν να εξασφαλίσουν ανέσεις, προνόμια και κοσμική εξουσία."
Αναστάσιος Αλβανίας
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013
Γιατί πρέπει να έχουμε Άγιο προστάτη του έρωτα;
Αλήθεια,γιατί πρέπει να έχουμε Άγιο προστάτη του έρωτα;Υπάρχει περίπτωση κάποιος να είναι Άγιος και να είναι ανέραστος;Αν ήταν ανέραστος δε θα ήταν Άγιος....
Άγιος προστάτης του έρωτα χρειάζεται όχι γιατί υπάρχει περίπτωση οι άγιοι να είναι ανέραστοι αλλά γιατί οι χριστιανοί συνήθως είμαστε ανέραστοι και επιπλέον το θεωρούμε και κατόρθωμα!
«Ο Κύριος είναι ευγενικός, δεν μας βιάζει. Είναι λεπτό θέμα. Ο Κύριος έρχεται μυστικά μέσα στη ψυχή, αλλά, τρώει κόκκινη κάρτα, η ψυχή Τον διώχνει, γιατί ζητάει άλλο θεό, ζητάει υγεία, ζητάει καταξίωση, ζητάει “πνευματική ζωή”, ζητάει ειρήνη, ζητάει αυτά που θέλει, αυτά που νομίζει ότι γνωρίζει ως καλά και δεν αφήνεται στο θέλημα Του. Το λέει ο προφήτης Ησαΐας: Βγαίνει ένα αδύναμο βλασταράκι από ξεραμένη γη στην έρημο. Στην έρημο από ξεραμένη γη τί θα σου βγει; Θα βγει κάνα άγριο τριαντάφυλλο; Θα βγει ένα λουλουδάκι τρυφερό, που αν το τσαλαπατήσεις σαν τον ελέφαντα, θα το κάνεις λιώμα. Θέλει πολύ προσοχή να μην ποδοπατήσεις την πνοή του Πνεύματος μέσα σου. Θέλει σβήσιμο των δεδομένων, δεν θέλει καθόλου “εαυτό”. Το εξωτερικό μας δεν το χαλάμε εύκολα. Θέλουμε να μας λεν “καλά παιδιά”, “καλούς ανθρώπους”, “καλούς επιστήμονες”. Έτσι δεν είναι; Το αισθητό, ο “εαυτός” θέλει τη δικαίωσή του, θέλει τη φανέρωσή του. Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο έντονη γίνεται πια η ανάγκη του αφανισμού του αισθητού, γιατί τα τρώει όλα … Πόσο ύπουλα ο πονηρός προσπαθεί εκείνη τη στιγμή που ο Κύριός μας ενεργεί μέσα από τα δυσάρεστα γεγονότα της ζωής μας που είναι θείο δώρο, θεία επίσκεψη, για να μας καθαρίσει από τον “εαυτό”, από αυτά που επιθυμούμε τέλος πάντων, μια δικαίωση, μια καταξίωση, όταν επεμβαίνει ο Θεός για να μας χειραγωγήσει μοναδικά … όταν το “εγώ” μας ….. αρχίζει να γκρεμίζεται, εκείνη την ώρα ψάχνουμε πώς να γλυτώσουμε από την επέμβαση του Θεού, πώς να τη σταματήσουμε, ζητάμε έλεος! Δηλαδή υιοθετούμε όλο το αντίχριστο πνεύμα. Τέλεια άρνηση της θείας χειραγώγησης και άμεση επέμβαση για σωτηρία του έξωθεν μας, από τον αντίχριστο που τάχα έχει έλεος. Βλέπεις πόσο εύκολα, πόσο ροπή έχουμε στην υποταγή στο αντίχριστο πνεύμα; Πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι είναι θεία οικονομία που ο Θεός μας σπάει όλο αυτό το σκληρό μας, το πέτρινο το εξωτερικό μας, μέσα από κάποια μπόρα για να μας μαλακώσει. Εμείς όμως ποθούμε τη λύτρωση και ξεχνάμε ότι το αισθητό μας, πάνσοφα και μοναδικά, η παναγία Xάρη Του το οδηγεί … Συνήθως όταν ζητάμε τη βοήθεια του Θεού αυτό το αντίχριστο πνεύμα επικαλούμαστε, ζητάμε να σωθεί ο “εαυτός”. Αυτό το αντίχριστο πνεύμα πρέπει να πεθάνει».
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ: Αγίου Βαλεντίνου 14-2-2013 ... έρωτας, παρθενία, πορνεία http://dip88.blogspot.gr/2013/02/14-2-2013.html
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο του ΑρχιΚΑΙΡΟΣκόπου κ. Ανδρέα Αργυρόπουλου “Θεολογικά δρώμενα”:
“Αλήθεια, γιατί πρέπει να έχουμε Άγιο προστάτη του έρωτα;
Υπάρχει περίπτωση κάποιος να είναι Άγιος και να είναι ανέραστος;
Αν ήταν ανέραστος δε θα ήταν Άγιος....”
Αλήθεια κ. Αργυρόπουλε!
Πότε θα σταματήσετε να διαβάζετε μόνο Γιανναρά, Φιλόθεο Φάρο, Ευδοκίμωφ και το υπόλοιπο συνάφι της ασέβειας για να δείτε την υγειά σας;
Δεν μας παρατάτε και εσείς και ο κ. Γιανναράς και οι έρωτές σας.!
Α να χαρείτε πια!
Καταντήσατε αηδία με τις ερωτολογίες σας...
Δεν έχετε - να πάρει η ευχή - ένα καθρέφτη να δείτε ότι γεράσαμε πια;
Δεν κατανοείτε ότι γελά ο κόσμος όταν ακούει ανθρώπους της ηλικίας του κ. Γιανναρά ή έστω λίγα χρόνια νεώτερους, να μιλούν για έρωτες;
Κι όχι τίποτα άλλο!
Επικαλείσθε τον Αγιο Ιωάννη της Κλίμακος για να στηρίξετε τις ερωτικές αμπελοθεολογίες σας...
Από τη μια η ερωτολογία των Νεονικολαιτών και των Νεορθόδοξων, και από την άλλη η "ορθοδοξότατη" "θεολογία της απελευθέρωσης" της δεκαετίας του 60 με την υψωμένη γροθιά με τον σταυρό.
κ. Τελεβάντο θα απαντήσω με ένα σχόλιο εκλεκτής θεολόγου...Μόλις διάβασε τη δημοσίευσή σας έγραψε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης "Φαίνεται κάποιοι δεν αγαπήθηκαν και δεν αγάπησαν."
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΑΡΑ, ΦΙΛΟΘΕΟ ΦΑΡΟ,ΕΥΔΟΚΙΜΩΦ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΩ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ " το υπόλοιπο συνάφι της ασέβειας", ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΩ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΟΥ
Άγιος προστάτης του έρωτα χρειάζεται όχι γιατί υπάρχει περίπτωση οι άγιοι να είναι ανέραστοι αλλά γιατί οι χριστιανοί συνήθως είμαστε ανέραστοι και επιπλέον το θεωρούμε και κατόρθωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ο Κύριος είναι ευγενικός, δεν μας βιάζει. Είναι λεπτό θέμα. Ο Κύριος έρχεται μυστικά μέσα στη ψυχή, αλλά, τρώει κόκκινη κάρτα, η ψυχή Τον διώχνει, γιατί ζητάει άλλο θεό, ζητάει υγεία, ζητάει καταξίωση, ζητάει “πνευματική ζωή”, ζητάει ειρήνη, ζητάει αυτά που θέλει, αυτά που νομίζει ότι γνωρίζει ως καλά και δεν αφήνεται στο θέλημα Του. Το λέει ο προφήτης Ησαΐας: Βγαίνει ένα αδύναμο βλασταράκι από ξεραμένη γη στην έρημο. Στην έρημο από ξεραμένη γη τί θα σου βγει; Θα βγει κάνα άγριο τριαντάφυλλο; Θα βγει ένα λουλουδάκι τρυφερό, που αν το τσαλαπατήσεις σαν τον ελέφαντα, θα το κάνεις λιώμα. Θέλει πολύ προσοχή να μην ποδοπατήσεις την πνοή του Πνεύματος μέσα σου. Θέλει σβήσιμο των δεδομένων, δεν θέλει καθόλου “εαυτό”. Το εξωτερικό μας δεν το χαλάμε εύκολα. Θέλουμε να μας λεν “καλά παιδιά”, “καλούς ανθρώπους”, “καλούς επιστήμονες”. Έτσι δεν είναι; Το αισθητό, ο “εαυτός” θέλει τη δικαίωσή του, θέλει τη φανέρωσή του. Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο έντονη γίνεται πια η ανάγκη του αφανισμού του αισθητού, γιατί τα τρώει όλα … Πόσο ύπουλα ο πονηρός προσπαθεί εκείνη τη στιγμή που ο Κύριός μας ενεργεί μέσα από τα δυσάρεστα γεγονότα της ζωής μας που είναι θείο δώρο, θεία επίσκεψη, για να μας καθαρίσει από τον “εαυτό”, από αυτά που επιθυμούμε τέλος πάντων, μια δικαίωση, μια καταξίωση, όταν επεμβαίνει ο Θεός για να μας χειραγωγήσει μοναδικά … όταν το “εγώ” μας ….. αρχίζει να γκρεμίζεται, εκείνη την ώρα ψάχνουμε πώς να γλυτώσουμε από την επέμβαση του Θεού, πώς να τη σταματήσουμε, ζητάμε έλεος! Δηλαδή υιοθετούμε όλο το αντίχριστο πνεύμα. Τέλεια άρνηση της θείας χειραγώγησης και άμεση επέμβαση για σωτηρία του έξωθεν μας, από τον αντίχριστο που τάχα έχει έλεος. Βλέπεις πόσο εύκολα, πόσο ροπή έχουμε στην υποταγή στο αντίχριστο πνεύμα; Πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι είναι θεία οικονομία που ο Θεός μας σπάει όλο αυτό το σκληρό μας, το πέτρινο το εξωτερικό μας, μέσα από κάποια μπόρα για να μας μαλακώσει. Εμείς όμως ποθούμε τη λύτρωση και ξεχνάμε ότι το αισθητό μας, πάνσοφα και μοναδικά, η παναγία Xάρη Του το οδηγεί … Συνήθως όταν ζητάμε τη βοήθεια του Θεού αυτό το αντίχριστο πνεύμα επικαλούμαστε, ζητάμε να σωθεί ο “εαυτός”. Αυτό το αντίχριστο πνεύμα πρέπει να πεθάνει».
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ:
Αγίου Βαλεντίνου 14-2-2013 ... έρωτας, παρθενία, πορνεία
http://dip88.blogspot.gr/2013/02/14-2-2013.html
ΟΙ ΓΙΑΝΝΑΡΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Παναγιώτη Τελεβάντου
==============
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο του ΑρχιΚΑΙΡΟΣκόπου κ. Ανδρέα Αργυρόπουλου “Θεολογικά δρώμενα”:
“Αλήθεια, γιατί πρέπει να έχουμε Άγιο προστάτη του έρωτα;
Υπάρχει περίπτωση κάποιος να είναι Άγιος και να είναι ανέραστος;
Αν ήταν ανέραστος δε θα ήταν Άγιος....”
Αλήθεια κ. Αργυρόπουλε!
Πότε θα σταματήσετε να διαβάζετε μόνο Γιανναρά, Φιλόθεο Φάρο, Ευδοκίμωφ και το υπόλοιπο συνάφι της ασέβειας για να δείτε την υγειά σας;
Δεν μας παρατάτε και εσείς και ο κ. Γιανναράς και οι έρωτές σας.!
Α να χαρείτε πια!
Καταντήσατε αηδία με τις ερωτολογίες σας...
Δεν έχετε - να πάρει η ευχή - ένα καθρέφτη να δείτε ότι γεράσαμε πια;
Δεν κατανοείτε ότι γελά ο κόσμος όταν ακούει ανθρώπους της ηλικίας του κ. Γιανναρά ή έστω λίγα χρόνια νεώτερους, να μιλούν για έρωτες;
Κι όχι τίποτα άλλο!
Επικαλείσθε τον Αγιο Ιωάννη της Κλίμακος για να στηρίξετε τις ερωτικές αμπελοθεολογίες σας...
Από τη μια η ερωτολογία των Νεονικολαιτών και των Νεορθόδοξων, και από την άλλη η "ορθοδοξότατη" "θεολογία της απελευθέρωσης" της δεκαετίας του 60 με την υψωμένη γροθιά με τον σταυρό.
Ακου συνδυασμό!!!
Grow up buddy!
κ. Τελεβάντο θα απαντήσω με ένα σχόλιο εκλεκτής θεολόγου...Μόλις διάβασε τη δημοσίευσή σας έγραψε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης "Φαίνεται κάποιοι δεν αγαπήθηκαν και δεν αγάπησαν."
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έμαθαν ποτέ τι σημαίνει Έρωτας, ε; Τι κρίμα... (Και πως να τους το εξηγήσεις...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΑΡΑ, ΦΙΛΟΘΕΟ ΦΑΡΟ,ΕΥΔΟΚΙΜΩΦ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΩ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ " το υπόλοιπο συνάφι της ασέβειας", ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΩ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Αργυρόπουλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν αγάπησα ποτέ, αλλά σίγουρα αγαπήθηκα αναξίως από πολλούς.
Πάντως να σας ευχαριστήσω για την εντιμότητα να δημοσιεύσετε το σχόλιό μου παρότι ήταν γραμμένο με τους συνήθεις στη γραφή μου αστεισμούς.
Θα μπορούσατε να το διάγραψετε ή έστω να το αγνοήσετε.
Σας ευχαριστώ λοιπόν για την έντιμη και χριστιανική αντιμετώπιση.