Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Μπεντ: "Η πίστη μου με κράτησε όρθιο"




Ο Ντάρεν Μπεντ αποκλείστηκε από το EURO 2012 εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού και δήλωσε πως η πίστη του τον βοήθησε να το ξεπεράσει

Ο Ντάρεν Μπεντ μόλις έχει ισοφαρίσει για την Αγγλία στο



















Τον  
Φεβρουάριο που μας πέρασε ο Ντάρν Μπεντ υπέστη ρήξη συνδέσμων και τέθηκε νοκ άουτ τόσο από το πρωτάθλημα, όσο και από το EURO 2012.
Πολλοί ποδοσφαιριστές θα είχαν λυγίσει από το γεγονός, όμως ο έμπειρος φορ λόγω της πίστης του στάθηκε εκ νέου όρθιος.



"Η γιαγιά μου με "έβαλε" στο τρυπάκι της πίστης, αφού κάθε Κυριακή με έπαιρνε μαζί της στην εκκλησία. Διαβάζω την Βίβλο κάθε μέρα πριν σηκωθώ από το κρεββάτι. Πρέπει να πιστεύεις σε κάτι", είπε αρχικά και συνέχισε:
"Όπου πάω έχω μαζί μου την Βίβλο και τη διαβάζω κάθε μέρα. Πέρασα δύσκολες στιγμές με την Βίλα και στην Τότεναμ, ενώ έχασα το EURO. Όμως η πίστη μου μου λέει πως τα καλά πράγματα θα έρθουν σε αυτούς που έχουν υπομονή και πίστη".
Τέλος για το αν οι συμπαίκτες του τον κριτικάρουν, τόνισε: "Δεν έχω τέτοια προβλήματα. Οι συμπαίκτες μου έχουν αποδεχθεί το γεγονός της πίστης μου. Βλέπω ποδοσφαιριστές με τατουάζ θρησκευτικού περιεχομένου, κάτι που το βρίσκω κοινότυπο, η πίστη όμως είναι μέσα μας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...