Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Αρχιμ.Γεράσιμου Φραγκουλάκη, Ιεροδιδασκάλου, Γερμανία:"Κύριοι «Χρυσαυγήτες»..."








"Όπου ακούς τάξη, ανθρώπινο κρέας μυρίζει"
Οδυσσέας Ελύτης
Έχω την υψίστη ευλογία και τιμή να είμαι Έλληνας-Ορθόδοξος κληρικός και η τιμή αυτή αυξάνεται και εκ του γεγονότος ότι ανήκω σ’ εκείνους, που κατά την «Χρυσή Αυγή» αποτελεί «γάγγραινα» για την κοινωνία. Είμαι δηλαδή και δάσκαλος. Και χαίρομαι και για τις δυο μου ιδιότητες. Και καμαρώνω γι’ αυτό. Μοναδικός μου προβληματισμός είναι κατά πόσο ανταποκρίνομαι επαρκώς και στα δύο αυτά διακονήματά μου.
Κύριοι «Χρυσαυγήτες», αλήθεια τι οξύμωρο που είναι τ’ όνομά σας! Τι σχέση μπορεί να έχει ο βαθύς σκοταδισμός σας με τον «χρυσό» και την «αυγή»; Μάθετε λοιπόν «κύριοι» εσείς οι «εραστές» της τάξης, ότι μαζί με άλλους συναδέλφους μου, εδώ στο Αννόβερο της Γερμανίας προσπαθούμε με αρκετές δυσκολίες να παρέχουμε την Ελληνική εκπαίδευση στα Ελληνόπουλα. Με «κουτσουρεμένους» μισθούς, χωρίς επιμίσθιο και χωρίς ουσιαστικά μέσα, δεν φειδώμεθα  χρόνου και κόπου προκειμένου να προσφέρουμε, στους μαθητές και στις μαθήτριές μας. Αυτά εν ολίγοις κάνουμε εμείς οι κατ’ εσάς «γάγγραινα» της κοινωνίας, εδώ στο Αννόβερο.
Δεν θα περιμέναμε βέβαια να ακούσουμε κάτι καλό από εσάς. Και να θέλετε άλλωστε δεν το μπορείτε. Δεν γίνεται ο κόρακας, όσο κι αν προσπαθήσει να τραγουδήσει σαν αηδόνι.
Προσωπικώς βέβαια, θα με ενοχλούσε αν εκφραζόσασταν θετικά. Γιατί η ιδεολογία που έχετε καταδικάζει και καταδιώκει την αγάπη. Ενώ για μένα τον παπαδάσκαλο αποτελεί το ουσιώδες θεμέλιο και των δύο διακονημάτων μου.
Δεν ξέρω που τα βρίσκετε εσείς τα χρήματα για να δημιουργείτε Παιδικούς Σταθμούς και να στήνετε «Κατηχητικά» και «Κρυφά» Σχολειά αμαυρώνοντας αυτούς τους ιερούς τίτλους. Να ξέρετε όμως ότι με σιγουριά, θα μας βρίσκετε εμάς «τη γάγγραινα», τους Έλληνες εκπαιδευτικούς απέναντί σας να παλεύουμε, για να μην επωασθεί το αυγό του φιδιού!
Οι ύβρεις σας αποτελούν τιμή για εμάς. Και οι απειλές σας τονώνουν την διάθεση μας, για αντίδραση δυναμική, αποτελεσματική. Δεν σας φοβούμαστε γιατί δύναμή σας είναι η ύπουλη βία. Δεν σας πιστεύουμε, γιατί απλά δεν έχετε καμιά σχέση με την αλήθεια, ούτε την Ελληνική, ούτε την Χριστιανική. Εκμεταλλευτές του πόνου και των ονείρων του λαού μας είσαστε.
Άραγε μετά απ’ όλα αυτά τα καμώματά σας θα καταλάβουν κάποιοι μεγαλόσχημοι κληρικοί ( πώς το μπορείτε αλήθεια πατέρες μου αυτό;) και λαϊκοί, πόσο επικίνδυνοι είστε για να σταματήσουν να σας παίρνουν στα σοβαρά;
Πιότερο σημασία βέβαια έχει να καταλάβει ο κόσμος ποιους ψηφίζει.
Ειλικρινώς εύχομαι να σας φωτίσει ο Θεός!
Γεράσιμος Φραγκουλάκης
Ιεροδιδάσκαλος


http://www.amen.gr/article12700

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...