Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ντίνος Χριστιανόπουλος:Είμαι ένας ποιητής με χριστιανικές εμπειρίες και χριστιανικές ευαισθησίες











Η πίστη είναι κάτι πάρα πολύ βασικό,τουλάχιστον για το Χριστιανισμό.Καθένας που αρχίζει και χώνει αμφιβολίες τα σκατώνει.Η πίστη δε θέλει αμφιβολίες ή πιστεύεις ή δεν πιστεύεις.Τώρα, άπαξ και πιστεύεις έχεις τα ανεβοκατεβάσματά σου.Τα οποία είναι πολλά,είναι ολόκληρη ιστορία.Εγώ δεν είμαι κανένας βαθύς χριστιανός,ίσα ίσα,όπως έχω πει και κάποτε λίγο προκλητικά,είμαι ένας αλήτης στα περίχωρα του Χριστιανισμού.Αυτή είναι μια βαρύγδουπη δήλωση η οποία έκανε κάποτε εντύπωση.Είμαι ένας ποιητής με χριστιανικές εμπειρίες και χριστιανικές ευαισθησίες.






Έθνος της Κυριακής 27-ι-2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...