Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

«Καλό απόγευμα, είμαι ο Πάπας Φραγκίσκος»

Ένας 19χρονος φοιτητής από την Πάδοβα δέχθηκε ένα απροσδόκητο τηλεφώνημα.

Ο πάπας Φραγκίσκος επικοινώνησε τηλεφωνικά με έναν 19χρονο φοιτητή από την Πάδοβα που του είχε στείλει ένα γράμμα στην θερινή κατοικία του στο Καστέλ Γκαντόλφο, ένα προάστιο της Ρώμης.
Όπως μετέδωσαν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο Αργεντινός ποντίφικας τηλεφώνησε δυο φορές πριν μπορέσει να βρει τον Στέφανο Καμπίτσα –όπως ονομάζεται ο φοιτητής– και την πρώτη φορά συνομίλησε με την αδελφή του.
«Καλό απόγευμα, είμαι ο Φραγκίσκος. Μίλα μου στον ενικό», ήταν η πρώτη φράση που είπε ο ποντίφικας στον Στέφανο, ο οποίος σπουδάζει στο πολυτεχνείο και παίζει μπάσκετ.
«Είναι απίστευτο. Γελάσαμε και αστειευτήκαμε. Μεταξύ άλλων μου είπε ότι κι ο Ιησούς με τους Αποστόλους μιλούσαν στον ενικό», είπε ο Ιταλός φοιτητής στην τοπική εφημερίδα της Πάδοβας Ιλ Γκατζετίνο.
«Ο Φραγκίσκος μου έδωσε την ευλογία του και μου ζήτησε να προσεύχομαι πολύ για τον Άγιο Στέφανο αλλά και για τον ίδιο και το έργο του», πρόσθεσε ο 19χρονος, ο οποίος είπε πως «έζησε την ωραιότερη εμπειρία της ζωής του».
Ο Φραγκίσκος έχει ήδη επικοινωνήσει τηλεφωνικά με άλλους πιστούς χωρίς να τους γνωρίζει προσωπικά. Ο νέος προκαθήμενος της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας λέει πως επιδιώκει την κατά δυνατόν στενότερη ανθρώπινη επαφή θεωρώντας τον εαυτό του πρώτα απ΄ όλα έναν ποιμένα.
Πηγή: AΠE-MΠΕ


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_22/08/2013_515078

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...