Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Ερνέστο Καρντενάλ: Έχω Εσένα και έτσι έχω τα πάντα...



Είμασταν μόνοι στο παρεκκλήσι , Εσύ κι εγώ.
Έξω ο κόσμος διαβαίνει βιαστικός , και σε τούτες τις στιγμές δεν έχω τίποτα και κανέναν.Είμαι ολότελα εκδιωγμένος και μόνος μέσα στον κόσμο.Όμως έχω τα πάντα,είμαι ευτυχισμένος, δεν μου λείπει τίποτα, δεν θέλω τίποτα.Ό,τι οι άλλοι αναζητούν σε μια γυναίκα, σε μια οικογένεια, στους φίλους, στους χορούς, και στις γιορτές, εγώ τα έχω εδώ. Ό,τι αναζητά ο ποιητής στην ποίηση και ο ζωγράφος στην ζωγραφική , εγώ τα έχω όλα εδώ. Ό,τι αναζητά ο δικτάτορας στην ισχύ και ο πλούσιος στα χρήματα του και ο πότης στο ποτό, και ό,τι αναζητούσα μάταια παλιά, τα έχω τώρα εδώ. Όλη η ζωή μου είναι εδώ, και όλος μου ο κόσμος και όλες μου οι αγάπες.Έχω αυτά τα τεράστια πλούτη, κι όμως δεν μου ανήκει τίποτα. Έχω κάθε χαρά , κάθε γαλήνη, κάθε ομορφιά και κάθε αγάπη.Είμαι ικανοποιημένος και δεν θέλω τίποτα.Έχω Εσένα και έτσι έχω τα πάντα , αφού Εσύ είσαι ο Κύριος των πάντων και όλων των υπάρξεων πάνω στη γη...Καθετί πάνω στον κόσμο,η ποίηση,οι όμορφες γυναίκες,τα όμορφα τοπία,το κρασί,η φιλία,η μέρα και η νύχτα,δημιουργήθηκαν για να με κάνουν να Σε αγαπήσω....

Ερνέστο Καρντενάλ «Αγάπη, η χαραμάδα της αιωνιότητας»,
(εκδ.Εν Πλώ, μτφ Β.Αργυριάδης, σελ 68)


Ο Ερνέστο Καρντενάλ είναι ιερέας στη Νικαράγουα, στρατευμένος στη Θεολογία της Απελευθέρωσης.Διετέλεσε υπουργός Πολιτισμού στην Επαναστατική κυβέρνηση των Σαντινίστας.Θεωρείται από τους σημαντικότερους ποιητές των ημερών μας παγκοσμίως.Αυτές τις μέρες έγινε 90 ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...