Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Μητροπολίτης Ευστάθιος: Δεν έχω καμία σχέση με τη Χρυσή Αυγή


Παρέμβαση μετά το νέο βίντεο με τον αρχηγό της Χρυσής Αυγής που δημοσιεύθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, έκανε ο μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευστάθιος, διαψεύδοντας τα όσα ισχυρίζεται ο Νίκος Μιχαλολιάκος περί ευνοϊκών σχέσεων του κόμματός του με τον ιεράρχη.

Μητροπολίτης Ευστάθιος: Δεν έχω καμία σχέση με τη Χρυσή Αυγή
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, ο μητροπολίτης τόνισε πως "ουδέποτε είχε σχέση το πρόσωπο αυτό με τη μητρόπολη". "Δεν υπάρχει καμία συνεργασία και καμία σχέση" επισήμανε και δήλωσε:"Εγώ και κατά το παρελθόν και εύχομαι και κατά το μέλλον, και παρακαλώ το Θεό να μου στηρίζει αυτή την πεποίθηση, ουδέποτε σε διεργασίες πολιτικές και κομματικές και προεκλογικές έχω λάβει μέρος".
Μάλιστα, ο μητροπολίτης Ευστάθιος ανέφερε πως στη Σπάρτη δεν υπάρχει γηροκομείο που να είναι της μητρόπολης. "Υπάρχει ένα γηροκομείο, αλλά εγώ δεν έχω πρόσβαση" είπε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...