Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

M.L.King:Τα μάτια μου έχουν δει τη δόξα του ερχομού του Κυρίου.








Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ δολοφονήθηκε στις 4 Απριλίου του 1968. Την προηγούμενη μέρα
είχε ομιλία στην εκκλησία Mason Temple στο Μέμφις. Η πτήση του είχε καθυστερήσει λόγω απειλής για τοποθέτηση βόμβας στο αεροπλάνο.




 Κλείνοντας την ομιλία του αναφέρθηκε σε αυτήν την απειλή:


«Και μετά έφτασα στο Μέμφις. Και κάποιοι άρχισαν να κάνουν απειλές, ή να μιλούν για τις απειλές

που ακούγονταν. Τι θα μπορούσε να μου συμβεί από κάποιους νοσηρούς λευκούς αδελφούς μας;

Λοιπόν, δεν ξέρω τι θα συμβεί τώρα. Έχουμε δύσκολες μέρες μπροστά μας.

Αλλά εμένα τώρα δεν με νοιάζει . Επειδή βρέθηκα στην κορυφή του βουνού.

Και δεν με νοιάζει.

Όπως κάθε άνθρωπος θα ήθελα να ζήσω μια μακριά ζωή. Η μακροζωία έχει την αξία της.

Αλλά δεν ανησυχώ για αυτό τώρα. Θέλω απλά να ακολουθήσω το θέλημα του Θεού.

Αυτός μου επέτρεψε να ανέβω στο βουνό. Και κοίταξα από ψηλά. Και είδα τη Γη της Επαγγελίας.

Μπορεί να μην φτάσω εκεί μαζί σας.

Αλλά θέλω να ξέρετε απόψε ότι σαν λαός θα φτάσουμε στη Γη της Επαγγελίας.

Έτσι είμαι ευτυχισμένος απόψε.

Δεν ανησυχώ για τίποτα.

Δεν φοβάμαι κανέναν.

Τα μάτια μου έχουν δει τη δόξα του ερχομού του Κυρίου.»




http://samakos9.blogspot.gr/2014/02/blog-post_7.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...